تهران، بزرگراه رسالت، چهارراه‌تیراندار
نبش اخوت، پلاک۱۱۵، واحد۴

۷۷۷۴۷۰۰۱ (۰۲۱)
۷۷۷۴۸۹۳ (۰۲۱)

مقالات تخصصی

نکاتی پیرامون بوراکس دکا و بوراکس پنتا

بوراکس به سه حالت بوراکس بدون مولکول آب، بوراکس پنتا و بوراکس دکا وجود دارد. بوراکس و بوراکس پنتا با هم دارای تفاوت هایی هستند و هر کدام از آن ها دارای کاربرد هایی خاص می باشند. شرکت بهراد سیمی مقامی یک شرکت فعال و برتر در زمینه ی تولید و عرضه ی محصولات شیمیایی از جمله بوراکس می باشد.

معرفی موارد استفاده اسید نیتریک در صنایع مختلف

تیزاب یا جوهر شوره از دیگر نام های اسید نیتریک هستند که خاصیت خورندگی و اکسید کنندگی بالایی دارد. فرمول شیمیایی این ترکیب به صورت HNO3 است و قابلیت حل شوندگی بالایی در آب دارد. موارد استفاده اسید نیتریک در بسیاری از صنایع و کارهای تحقیقاتی و آزمایشگاهی بالا است و این ماده بسیار اسیدی می باشد به گونه ای که میزان PH این ماده در حدود 1 گزارش شده است.

درباره ی اسید سیتریک خوراکی بیشتر بدانید

اسید سیتریک خوراکی یک اسید آلی ضعیف طبیعی است که معمولا در لیمو، پرتقال، لیموترش و سایر مرکبات یافت می شود. همچنین اسید سیتریک در طی متابولیسم˛ در موجودات زنده تولید می شود و یک نگهدارنده طبیعی است که به غذا نیز اضافه می شود و طعم اسیدی یا ترش ایجاد می کند.

خرید آنلاین جوهرنمک از بهراد شیمی

اسید معدنی، شفاف و بی رنگ که دارای بوی تند است جوهرنمک نامیده می شود. این ماده شیمیایی دارای خواص خورندگی می باشد که در صنعت دارای کاربرد فوق العاده است. شما می توانید این ماده شیمیایی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب از سایت بهراد شیمی خریداری نمایید.

آشنایی با تگزاپن و کاربردهای آن

تگزاپن یک ماده ی شیمیایی است که در بطری شامپوی شما وجود دارد. این ماده شیمیایی در بسیاری از محصولات پاک کننده و زیبایی یافت می شود، تگزاپن به عنوان یک “سورفکتانت” شناخته می شود. این بدان معنی است که کشش سطحی بین مواد را کاهش می دهد، به همین دلیل است که به از آن به عنوان یک عامل پاک کننده و کف کننده استفاده می شود.

توضیحاتی کلیدی در مورد سودمایع

به طور کلی در این مقاله بهینه مطالبی ویژه و کلیدی در رابطه با تحلیل و بررسی خرید و فروش سودمایع خدمت شما به طور کامل بیان خواهیم کرد و همچنین در ادامه این مقاله جذاب و خواندنی به سراغ معرفی فروشگاه اینترنتی و مجهز بهراد شیمی نیز خواهیم رفت.

کاربرد اسید سولفوریک در صنایع مختلف

اسید سولفوریک یا جوهر گوگرد ( در گذشته بیشتر به این نام خوانده شده است) یکی از قوی ترین اسیدها در صنایع شیمیایی است که قابلیت حلالیت بسیار بالایی با آب دارد. فرمول شیمیایی این اسید قوی  H2SO4 است. pH این اسید در حدود 5/0 است. این اسید به صورت طبیعی در گازهای که از آتشفشان خارج می شود وجود دارد.

کاربرد اسید فسفریک خوراکی و صنعتی در صنایع غذایی و صنایع دیگر

اسید فسفریک مایع متراکم است که به اسم  اسید ارتو فسفریک هم شناخته شده است. با توجه به اینکه آب در حالت طبیعی ناخالصی هایی دارد بنابراین از این اسید برای نرم کردن آب و استفاده از آن در تولید بسیاری از مواد شوینده استفاده می کنند. اسید فسفریک خوراکی و صنعتی دومین اسید  پرمصرف  در جهان است

بررسی کلر و نحوه خرید کلر کلران

هدف ما از نوشتن مقاله ارائه مطالبی در مورد کلر و خرید کلر می باشد و می خواهیم به بررسی خرید کلر کلران، فروش کلر کلران، سفارش کلر کلران، قیمت کلر کلران، خرید آنلاین کلر کلران، سفارش آنلاین کلر کلران، فروش آنلاین کلر کلران، قیمت کلر و کلر کلران بپردازیم. همچنین با شرکت بهراد شیمی مقامی آشنا می شویم.

Kína díetýlamín CAS nr .: 109-89-7 Framleiðendur, birgjar - Verð beint  verksmiðju - SINO

لورامید چیست و چه کاربردهایی دارد

لورامید یک متریال شیمیایی است که با نام diethanolamine شناخته می شود نام تجاری این ماده کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید می باشد. فرمول شیمیایی آن به صورت  C ۱۲H۲۵NO است و به عنوان یکی از عوامل مهم در ساخت و تثبیت کف موجود در مواد شوینده محسوب می شود.

معرفی مشخصه ها و کاربرد زایلین مخلوط بندرامام

زایلین مخلوط بندرامام از جمله زایلین های تولیدی ساخت ایران است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و کاربرد گسترده ای برای آن تعریف شده است. این هیدروکربن آروماتیک قابلیت اشتعال بسیار بالایی است و در دسته ماده های سمی قرار دارد به گونه ای که از زایلین مخلوط به عنوان ماده فوق سمی یاد می شود.

معرفی موارد استفاده متانول در صنایع مختلف

متانول یکی از سه ماده شیمیایی پرمصرف و بسیار پرکاربرد در دنیا بوده که مواد شیمیایی بسیاری از این ماده مشتق می شود. متانول یا متیل الکل، مایع بی رنگ با خاصیت فراریت بالا و بوی خاص و تندی است که موارد استفاده متانول در صنایع مختلف بسیار بالا می باشد.

در چه فکری هستید ؟

کارشناسان خبره بهراد شیمی آماده پاسخگویی به شما هستند

سبد خرید