خرید آنلاین جوهرنمک از بهراد شیمی

به طور کلی می توان گفت یک اسید معدنی، شفاف، بی رنگ و همراه با بوی تند و بسیار خورنده جوهرنمک نامیده می شود. این اسید در طبقه بندی اسیدهای قوی قرار می گیرد. جوهرنمک در صنعت کاربرد بسیار زیادی دارد. جالب است بدانید این اسید در زمان های گذشته با نام های موریاتیک اسید و اسید سالیس نیز مشهور و معروف بوده است. فرمول شیمیایی این ماده در علم شیمی HCL می باشد. این اسید قادر به از بین بردن جرم و باکتری ها می باشد و آلودگی ها را می تواند در خود حل کند از این رو در مصارف خانگی و صنعتی کاربرد قابل توجهی دارد.

C:\Users\pasargad\Desktop\New folder (9)\New folder (34)\New folder (2)\unnamed.jpg

جوهرنمک

جوهرنمک چیست؟

به طور معمول جوهرنمک به صورت محلول در آب، بدون رنگ و شفاف می باشد. این ماده دارای بوی بسیار تندی است. لازم به ذکر است که این ماده شیمیایی اسید معدنی و خورنده می باشد که در صنعت دارای کاربردهای فراوان است. از این رو می توان گفت جوهرنمک در دسته مواد شیمیایی پایه قرار می گیرد. از آنجا که سطح اسیدی جوهرنمک بین صفر تا بیست است به عنوان یکی از اسیدهای قوی شناخته می شود. از مهمترین کاربردهای این اسید می توان به رسوب زدایی، جرم گیری، تمیز کردن لکه های خاص و خالص سازی اشاره نمود.

همانطور که ذکر شد جوهرنمک اسیدی به شدت قوی و پرکاربرد در صنعت است. این اسید با نام های دیگر هیدروکلریک اسید و اسید معده نیز شناخته می شود. کاربردهای فراوان این ماده در صنعت باعث شده است تا سالانه میزان زیادی از آن در سراسر دنیا فروخته شود.

به طور کلی می توان گفت اسید هیدروکلریک ترکیبی از اتم های هیدروژن و کلر می باشد از این رو دارای خواص گندزدایی نیز می باشد. برای نگهداری و حمل و نقل این اسید باید نکات مهم بسیار زیادی را در نظر گرفت. فروشنده جوهرنمک باید به منظور پیشگیری از بروز حوادث این نکات مهم را بداند و با دقت آن ها را رعایت کند. بر این اساس اهمیت خرید جوهرنمک از مکان های معتبر را برای شما ضروری می سازد.

موارد استفاده جوهرنمک

جالب است بدانید که بدن ما به طور طبیعی جوهرنمک که ماده شیمیایی است به طور طبیعی تولید می کند و همین امر باعث هضم بهتر غذا می شود. این ماده اسیدی محتویات معده شما را نیز اسیدی می کند. هیدروکلریک اسید در صنایع مختلف همچون لاستیک، منسوجات و عکاسی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده شیمیایی همچنین به عنوان یک پاک کننده عالی در منازل کاربرد دارد. به طور کلی می توان گفت جوهرنمک دارای موارد استفاده بسیار زیادی است. از لحاظ صنعتی از این ماده شیمیایی برای پردازش فولاد در تولید باتری، آتش بازی و موارد دیگر کاربرد دارد.

C:\Users\pasargad\Desktop\New folder (9)\New folder (34)\New folder (2)\انواع-جوهرنمک.jpg

خرید جوهرنمک

کاربرد جوهرنمک در صنعت

این ماده شیمیایی دارای موارد استفاده از محدوده فیزیولوژیکی تا صنعتی می باشد. از آنجا که این ماده شیمیایی دارای خواص خورنده قوی می باشد از این رو در صنعت به عنوان ساده ترین اسید مبنی بر کلر مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده شیمیایی یک ترکیب ارزان و موثر در صنعت است.

جوهرنمک صنعتی دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد. اسید کلریک به عنوان یکی از عناصر مهم در کالاهای تولید شده نهایی همچون پلی وینیل کربنات، بیس فنول و اتیلن دی کلراید شناخته می شود. این اسید قوی همچنین برای تولید پلاستیک های پلی کربنات؛ رزین های اپوکسی مورد استفاده قرار می گیرد اما اثرات سرطان زا بودن این ماده شیمیایی باعث شده است تا در رابطه با استفاده از آن نگرانی هایی وجود داشته باشد.

استفاده از جوهر نمک برای تولید فولاد و فلز

به منظور حذف اکسیدهای سطحی در تولید فلزات و فولاد از این ماده شیمیایی استفاده می شود. در تولید فولاد قبل از گالوانیزه و قلع اندود کردن باید روکش آن ها با استفاده از این اسید به خوبی تمیز شوند.

C:\Users\pasargad\Desktop\New folder (9)\New folder (34)\New folder (2)\157422.jpg

فروش جوهرنمک

تولید دارو

در صنعت داروسازی از این اسید قوی در نقش های مختلف استفاده می شود. از این ماده شیمیایی می توان به عنوان کاتالیزور و یا واکنش دهنده در واکنش های شیمیایی استفاده کرد. به منظور کنترل PH به صورت دقیق همواره توصیه می شود تا از این اسید استفاده شود. برای تولید برخی از داروها این ماده شیمیایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا باید بتواند به فضاهای فیزیولوژیکی خاص دسترسی داشته باشد و در مقایسه با دیگر داروها از خواص اسیدی بیشتری برخوردار هستند.

افزودنی ها و فرآوری های مواد غذایی

جوهرنمک در صنایع غذایی نیز برای تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در اکثر مواقع از این ماده شیمیایی برای تولید مواد غذایی رایج شربت ذرت با فروکتوز بالا استفاده می شود. این ترکیب همچنین برای تولید مکمل های ویتامین مورد استفاده قرار می گیرد.

تصفیه آب

از کاربردهای رایج جوهرنمک می توان به تنظیم PH آب استخر و محیط های مشابه و اسیدیته کردن فاضلاب های صنعتی اشاره نمود. استفاده از این ماده شیمیایی باعث می شود زندگی آبزیان در راه های آبی که دفع شده است تا حد بسیار کمی مورد آسیب قرار گیرد.

تولید نفت و گاز طبیعی

برای اسیدی کردن چاه های نفت و گاز در صنایع تولید نفت و گاز طبیعی نیز اغلب از جوهرنمک استفاده می شود. PH پایین این اسید باعث می شود تا با حل شدن مواد معدنی موجود در سنگ تولید نفت و گاز طبیعی تا حد قابل توجهی افزایش یابد.

C:\Users\pasargad\Desktop\New folder (9)\New folder (34)\New folder (2)\جوهر-نمک.jpg

خرید آنلاین جوهرنمک

موارد استفاده جوهرنمک در منزل

اسید کلریک باید در غلظت های کمتر در منزل مورد استفاده قرار گیرد تا کمتر خورنده باشد. لازم به ذکر است که هیدروکلریک اسید حتی در غلظت های پایین دارای خواص پاک کنندگی و تنظیم PH فوق العاده ای دارد.

برای از بین بردن لکه های موجود روی فلزات نیز می توان از این ماده شیمیایی استفاده کرد از این رو در اکثر محصولاتی که به منظور پاکسازی آهن، مس، برنج و دیگر فلزات تولید می شوند این ماده شیمیایی نیز کاربرد دارد. استفاده از اسیدکلریک باعث می شود تا لایه های سطحی اکسید شده و لکه ها و ناخالصی ها به طور کامل از بین بروند.

لازم به ذکر است که اکثر محصولات پاک کننده که در منزل مورد استفاده قرار می گیرند حاوی این ماده شیمیایی هستند. در صورت ریختن جوهرنمک روی سطح ظریف باید خمیر بی کربنات سودا و آب به آن اضافه شود تا اثر آن خنثی شود.

دیگر موارد استفاده از جوهرنمک

تولید ژلاتین در صنایع غذایی
تولد و ساخت کلرید کلسیم
رسوب زدایی بویلرها و دیگ بخار
تولید مواد آلی و غیرآلی
تولید انواع مواد شیمیایی
تولید مواد شوینده مختلف
صنایع آبکاری
صنایع چرم سازی
صنایع ماشین سازی و پل سازی
تمیز کردن سطوح در منزل همچون کاشی و سرامیک
تولید وینیل کلراید و صنایع پلاستیک سازی
صنایع بنایی و رنگرزی برای از بین بردن خواص قلیایی سطوح
آزمایشگاه های شیمیایی به منظور تولید انواع محلول های شیمیایی
پاک کردن زنگ آهن از روی سطوح فلزی و پاک کردن انواع مختلف ناخالصی ها از روی سطوح
آجرها با گذشت زمان ممکن است باعث رشد میکروب ها و باکتری ها شود و این امر باعث خواهد شد تا آجرها ظاهر زشتی پیدا کنند در این شرایط می توان از هیدروکلریک اسید 10% و اسفنج برای از بین بردن لکه ها استفاده کرد.

نکات استفاده از جوهرنمک

در صورت مواجهه با فردی که در اثر تنفس این ماده شیمیایی مسوم شده است بلافاصله باید او را به هوای آزاد و یک تکیه گاه مناسب برسانید. شما باید به فرد دچار مسمومیت اجازه دهید تا تنفس کند. هرچند رساندن فرد به مراکز درمانی باید یکی از اولویت های شما باشد. در صورتی که احساس کردید فرد قادر به تنفس به صورت صحیح نمی باشد می توانید از ماسک اکسیژن برای او استفاده نمایید.

در صورت تماس پوستی با این ماده شیمیایی محل آسیب باید به مدت 30 دقیقه با آب سرد و تمیز به خوبی شستشو داده شود. بلافاصله فرد را به مراکز درمانی برسانید تا ادامه درمان به طور صحیح انجام گیرد. در صورتی که این ماده شیمیایی با چشم شما تماس داشته باشد بهتر است هر دو پلک خود را به مدت 30 دقیقه به خوبی با آب سرد و تمیز شستشو دهید. در این شرایط باید حتما هر دو پلک شما به خوبی باز باشد و شسته شود. در صورتی که فرد جوهرنمک خورده باشد باید آب به فرد خورانده شود و پس از آن اندکی شیر به بیمار دهید تا اندکی بهبود یابد. البته تنها در شرایطی می توان به بیمار آب و شیر داد که قادر به نوشیدن چیزی باشد و هوشیاری کامل خود را داشته باشد. در غیر این صورت از خوراندن آب و شیر به بیمار به شدت بپرهیزید و تحت هیچ شرایطی بیمار را وادار به استفراغ نکنید.

C:\Users\pasargad\Desktop\New folder (9)\New folder (34)\New folder (2)\2ff3b7b5559e84b12313a6ddaab3afeb.jpg

فروش آنلاین جوهرنمک

جوهرنمک باید در ظروف سربسته و در محیط دور از فلزات نگهداری شود. دمای محیط باید پایدار و خنک باشد و این محصول باید دور از نور مستقیم آفتاب نگهداریشود. از الزامات استفاده از جوهرنمک می توان به لباس مخصوص، عینک، ماسک و دستکش اشاره کرد. در محل کار با این ماده شیمیایی حتما باید تمامی تجهیزات کمک های اولیه وجود داشته باشد.

جوهرنمک را از کجا باید تهیه کرد؟

لازم به ذکر است که این ماده شیمیایی یک اسید بسیار قوی است که انبارداری، حمل و نقل و نگهداری از آن به شرایط خاصی نیاز دارد. خواص خورنده بودن این اسید و تمامی مواد شیمیایی خطرآفرین به رعایت نکات ایمنی نیاز دارد. همواره توصیه می شود که جوهرنمک را از تیمی خریداری نمایید که متشکل از افراد آموزش دیده برای نگهداری و حمل و نقل این محصول باشد. همچنین این تیم باید جوهرنمک باکیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد. یکی از این تیم ها که در ایران دارای سابقه بسیار پر افتخاری می باشد تیم بهرادشیمی است.

تیم بهراد شیمی به خوبی می داند که پایین بودن کیفیت این ماده شیمیایی ممکن است نارضایتی مشتریان را به همراه داشته باشد. این تیم برای نگهداری از این اسید از ظروفی استفاده می کنند که در برابر شرایط خورنده بودن این ماده مقاومت نسبتا خوبی دارد. به طور کلی می توان گفت مجموعه فروش آنلاین جوهرنمک بهراد شیمی یکی از بهترین مراکزی می باشد که تمامی نکات ایمنی نگهداری و انبار این محصول را رعایت می کند. بهراد شیمی یکی از مراجع معتبر این حوزه است که از تیم آموزش دیده و خبره در تمامی زمینه ها استفاده کرده است. شما می توانید برای خرید آنلاین جوهرنمک باکیفیت، به سامانه فروش این مرکز مراجعه نمایید و با خیال آسوده سفارش خود را ثبت نمایید.

تیم بهراد شیمی محصولات خود را در بسته بندی های زیر به مشتریان عرضه می کند:

گالن 5 لیتری
گالن 20 لیتری
بشکه 220 لیتری
تانکر 1000 لیتری

فروش جوهرنمک به صورت عمده

در صورتی که به دنبال فروش جوهرنمک به صورت عمده هستید نیز می توانید سفارش خود را در سامانه بهراد شیمی ثبت نمایید. این سامانه مفتخر است که بهترین جوهرنمک را در بسته بندی های مختلف به مشتریان عرضه می کند. به هر میزان که بخواهید می توانید این ماده شیمیایی را در بسته بندی های مختلف و به دلخواه خود در این سامانه ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت نمایید. فروش عمده جوهرنمک نیز در گریدهای صنعتی و آزمایشگاهی انجام می گیرد و از این رو می توان ادعا کرد که بهراد شیمی یکی از کامل ترین مراجع فروش عمده جوهرنمک است.

C:\Users\pasargad\Desktop\New folder (9)\New folder (34)\New folder (2)\3830101.jpg

موارد استفاده جوهرنمک

بهراد شیمی برای رفاه حال مشتریان به خوبی موفق شده است تا دست واسطه ها را از فروش جوهرنمک کوتاه سازد و در نتیجه باعث شده است تا جوهرنمک با قیمت مناسب و کیفیت عالی به فروش برسد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت این ماده شیمیایی می توانید با کارشناسان بخش بازرگانی ما تماس بگیرید و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان برای خرید جوهرنمک سفارش خود را نیز ثبت نمایید. خرید جوهرنمک ارزان قیمت، باکیفیت و مطمئن از طریق بهراد شیمی به راحتی برای شما امکان پذیر خواهد بود.

علاوه بر در نظر گرفتن نکات ایمنی و کیفیت محصول هنگام خرید جوهرنمک در نظر گرفتن فاکتور قیمت نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این ماده شیمیایی در سایت بهراد شیمی قیمت به صرفه و اقتصادی دارد.

توضیحات تکمیلی:

اسید معدنی، شفاف و بی رنگ که دارای بوی تند است جوهرنمک نامیده می شود. این ماده شیمیایی دارای خواص خورندگی می باشد که در صنعت دارای کاربرد فوق العاده است. شما می توانید این ماده شیمیایی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب از سایت بهراد شیمی خریداری نمایید.

اشتراک گذاری: